"Jedině překročením pravidla se lze dotknout... dosáhnout... procitnout..."
ratka.blog.cz

4. června 2016

Hřbitov







  









16 komentářů:

  1. Něco časem umažu, aby toho nebylo moc, ale musím se chvilku koukat, co.

    OdpovědětVymazat
  2. To je divné, nevím zda to není moc nezdvořilé, ale ty první dvě fotky jsou jak ztopořené penisy. lingamy. ty bych nemazala. a ty kruhové jak trčí ze země, tak trochu kultovní místo - joni.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, hřbitov kouzelnej... To je někde tam u vás? Hodně čtyřka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kousek po Dyji dolů směrem k Rakousku. :-)
    Vidíš, čtyřk au mě zrovna byla spíš adept na smazání.
    Tak zas nevím. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. I pětka se mi dost líbí :) no šestka taky...a vůbec, jak se znám nechal bych to celé :)

    OdpovědětVymazat
  6. taky se mi líbí 4 a 5 obzvlášť. nemazala bych nic. všecky jsou moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kousek máš Třebíč.
    Tak je ten židovskej hřbitov taky hodně fotogenickej.
    Za mne 3,4,5,6.
    Ztopořené penisy 1,2 mi přijdou moc velké:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Třebíč je václavák. Tady jsme byly samy.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejezdím/nechodím něco fotit. Chodím a přitom fotím.

    OdpovědětVymazat
  10. Nojo, tady se říká spíš Písečná. :-)

    OdpovědětVymazat

JAK SE PODEPSAT POD KOMENTÁŘ

- rozkliknout políčko "Komentovat jako"

- zvolte možnost "Název/adresa URL". Adresu URL zadávat netřeba, jen napište svůj nick či jméno

- můžete se též se hlásit k nějakému jménu registrovanému jinde ma internetu (Google, a pod.)