"Jedině překročením pravidla se lze dotknout... dosáhnout... procitnout..."
ratka.blog.cz

30. června 2015

Začátkem léta II.












8 komentářů:

  1. hm... (obdivné hmm...) ta druhá je pěkně akční, první zas uklidňující

    OdpovědětVymazat
  2. ta s káblem a sloupem je supr. Mi dochází, že asi ujíždím na fotkách, kde je něco nedůležitého v popředí a hlavní objekt je vidět průhledem.

    OdpovědětVymazat
  3. Eště jsem změnila tu druhou fotku, verzi.

    Dost se peru s tím, že mám po práci unavený oči a leccos už večer nevnímám, barevnou ujetost a pod., navíc mi přijde, že co editor, to jinej výstup, v jiným rozdílu do náhledu v něm. Konvertor z RAW mě svádí dělat všecko tvrdý ve stínech a celkově podjetý, Zoner zas naopak... A navíc pak vypadá jinak fotka v počítači a jinak na netu.
    A to tomu nepřiřazuju žádný barevný profily.

    Nemám čas a energii teď zjišťovat, co prasím, tak prostě jen zkouším, až se mi to zdá ucházející.
    (Aspoň do druhýho dne.)

    Až se někdy dostanu k tisku, ověřím si na tiskárně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty s průhledama a maskovaný něčím jiným obyčejným...

    OdpovědětVymazat
  5. Je taková... příjemná v obyčejnosti...

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první je bezva. A baví mě ta tráva v popředí.

    Druhá je taková až jako z jiného světa, z antiky, nějaká mytologická bohyně kentaurská...

    OdpovědětVymazat

JAK SE PODEPSAT POD KOMENTÁŘ

- rozkliknout políčko "Komentovat jako"

- zvolte možnost "Název/adresa URL". Adresu URL zadávat netřeba, jen napište svůj nick či jméno

- můžete se též se hlásit k nějakému jménu registrovanému jinde ma internetu (Google, a pod.)