"Jedině překročením pravidla se lze dotknout... dosáhnout... procitnout..."
ratka.blog.cz

28. dubna 2014

Po práci

Na té druhé straně občas taky pracuju.













11 komentářů:

  1. ani nemvím, která se mi víc líbí - možná ta spodní, ale tam mi zas chybí stromy z té první

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi mohla rovnou spojit s těma předešlýma fotkama pod název "Od nevidim do nevidim":-)
    Teda skoro.Něco tam vidět naštěstí je,ale jestli si začneš protahovat svačinky,tak ve svém uměleckém odkazu zanecháš lidstvu už jen mrazivou temnotu:-0)

    OdpovědětVymazat
  3. No, nebo pak vložím nějakou tu fotku reklamace poškrábané deskoviny či polotovar zajímavého tvaru nápisové desky na jednohrob a pojmenuju to "V práci".

    OdpovědětVymazat
  4. Jirko*, taky to furt okukuju a furt úplně nevím. Ta druhá mi padá, ta třetí asi bude u mě nej. Zdá se mi taková nejčistší.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych chtěl dvojku ve světle jako trojka :) na dvojce se mi prostě líbí ty větvičky no a úhel pohledu :) ale jinak všechny fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nojo, skeny... Můžu to ještě zkusit udělat, ponastavit bod, ale nezaručuju. :-)
    To je to, co mě baví na barevným filmu. Vždycky je to trochu náhoda a sázka do loterie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klidně je nech tak jak jsou,ona ta dvojka je takhle možná nakonec lepší,není to lehké někdy posoudit ;)

      Vymazat
    2. Je taková jemnější, hebčí. K těm větvičkám v popředí mi to takto docela sedělo.
      Ale když budu mít náladu, zkusím i tu líbivější tvrdší variantu.

      Vymazat
    3. ono je vlastně asi dobře že taková je, krásně se tam ty větvičky ztrácí...(do ztracena)

      Vymazat
  7. 1- chaos, 2 - všude ti trčí nějaké roští, 3 - nuda

    OdpovědětVymazat

JAK SE PODEPSAT POD KOMENTÁŘ

- rozkliknout políčko "Komentovat jako"

- zvolte možnost "Název/adresa URL". Adresu URL zadávat netřeba, jen napište svůj nick či jméno

- můžete se též se hlásit k nějakému jménu registrovanému jinde ma internetu (Google, a pod.)